TRANSMISJA LIVE

Transmisja ograniczona - ograniczenie wprowadzone aby transmisji nie umieszczać na innych stronach i nie przeciążać jej.

Jeśli chcesz odblokować transmisje, musisz potwierdzić swoją osobowość. Aby to zrobić kliknij na player z transmisją, wypełnij krótki test i postępuj zgodnie z instrukcją.

******************************* 

19 czerwca (środa):

17:30 START NADAWANIA 

18:00 IRA (support)

20:00  BON JOVI [TRWA]

*****************

Oglądający:

bon jovi koncert dobra jakość, bon jovi koncert live, bon jovi koncert na żywo, bon jovi koncert oglądaj, bon jovi koncert oglądaj online, bon jovi koncert online, bon jovi koncert stream, bon jovi koncert transmisja, bon jovi koncert transmisja live, bon jovi koncert transmisja na żywo, bon jovi koncert transmisja online, BON JOVI KONCERT transmisja za darmo, bon jovi koncert za darmo, oglądaj online, transmisja online

31 komentarzy:

  1. działa, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra jakośc, oj będzie zajebiście

    OdpowiedzUsuń
  3. wystarczy podać nr telefonu tak?

    OdpowiedzUsuń
  4. wpisujesz nr komy, klikasz coś, tam pzrepisujesz kod i wsio :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki, już obczaiłam i działa

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku a mi nie działa czemu?

    OdpowiedzUsuń
  7. wybierz inną ankiete, ja chyba 3 zrobiłam zanim załapało

    OdpowiedzUsuń
  8. no i elegancko śmiga , zaraz ira

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet niezła jakość, jaram sie

    OdpowiedzUsuń
  10. mi chodzi a koledze nie ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. rób inną ankiete , musi załapać i wyłacz adblocka jak masz tak mi sie wydaje

    OdpowiedzUsuń
  12. mm no spoko grają

    OdpowiedzUsuń
  13. zrobiłam test, ale nie odblokowało mi sie.. why?

    OdpowiedzUsuń
  14. zrób drugą inną i odśwież chyba że jakieś limity są

    OdpowiedzUsuń
  15. kurde próbuje z tymi ankietami i kiszka

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi śmiga aż miło, tylko lekkie lagi

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam 20MB/s wiec mnie lagi nie dotyczą haha, jeszcze godzinka i Bon Jovi!!

    OdpowiedzUsuń
  18. wow serio działa a myslałam ze sciema

    OdpowiedzUsuń
  19. mi tez dziala, a kumpela krzyczy z radosci haha

    OdpowiedzUsuń
  20. juz 100 osob ogląda ładnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. porozsyłałam link koleżankom na gg, moze dlatego haha

    OdpowiedzUsuń
  22. to chwila przerwy i za pól godziny BON JOVI aaaa!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. krzyczą BON JOVI BON JOVI haha

    OdpowiedzUsuń
  24. o kuwa ile ludzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. zaczeli! suuuper

    OdpowiedzUsuń
  26. It's my Live nanana ;D wymiatają!!

    OdpowiedzUsuń
  27. też wam czasem ścina? ;/

    OdpowiedzUsuń